Followers

Thursday, March 22, 2012

CUSTOMER Shaklee

Pengalaman ayah saya sendiri:

Alhamdulillah..sekarang ni kencing manis dan kolestrol ayah saya dah kembali ke paras normal.. terima kasih Shaklee :)

bygkan masa sebelum kenduri adik bln 12 hr tu..bacaan kencing manis ayah saya 26..tinggi kan...dia sampai tahap x boleh nk bangun..berdiri n jalan pun x stabil...kombo dengan demam pulak (sebab penat uruskan kenduri kot)

then sy bagi ayah saya vitalea, b com, vit C, ostematrix..... utk pulihkan kesihatan dulu sikit2... pg tu dia ambil..ptg tu Alhamdulillah dh boleh bangun untuk sembahyang...kalau x...mmg x boleh bgn langsung.. dan petang tu br dia mintak makan.. bila lepas kenduri tu...bacaan kencing manis dia still 26 even dah jaga makan..x turun..

then saya start bg dia lecithin + fiber plan disamping suplemen2 yg sebelum ni... lps seminggu dia ambil...dia kata dah rasa semakin ok..terasa perubahan... lps 2 minggu cek utk kencing manis..bacaan dah kembali ke paras normal...syukur sgt2..

No comments:

Post a Comment